Data dodania : 11:44 13.11.2009 | przez Zdunek
Ostatnio edytowane : 21:49 15.02.2010 |
przez
Zdunek
Olgierd 12:23 12.12.2009 Witam, mam problem dotycz?cy ??czenie dwóch obiektów. Robi?em wszystko tak jak na tutorialach. Do??czam jaskini? do g?ównego ?wiata, u?ywam opcji Attach i jaskinia niby przy??cza si? do ?wiata, ale nie mog? po??czy? vertexów z jaskini i plane'a, ani funkcj? Target Weld, ani Collapse. Vertexy plane'a ??cz? si? mi?dzy sob?, a jaskini tak samo, ale nie da si? po??czy? vertexów, tak aby plane i jaskonia stanowi?y jedno??. (Je?li u?ywam opcji Collapse, i zaznacz? np 2 vertexy z plane i 3 z jaskini, to powstan? dwa "skupiska", jedno z punktami z jaskini, a drygie z punktami plane). Z góry dzi?kuj? za odpowied?, pozdrawiam.Zdunek 17:17 12.12.2009 CytujÄ™:Witam, mam problem dotycz?cy ??czenie dwóch obiektów. Robi?em wszystko tak jak na tutorialach. Do??czam jaskini? do g?ównego ?wiata, u?ywam opcji Attach i jaskinia niby przy??cza si? do ?wiata, ale nie mog? po??czy? vertexów z jaskini i plane'a, ani funkcj? Target Weld, ani Collapse. Vertexy plane'a ??cz? si? mi?dzy sob?, a jaskini tak samo, ale nie da si? po??czy? vertexów, tak aby plane i jaskonia stanowi?y jedno??. (Je?li u?ywam opcji Collapse, i zaznacz? np 2 vertexy z plane i 3 z jaskini, to powstan? dwa "skupiska", jedno z punktami z jaskini, a drygie z punktami plane). Z góry dzi?kuj? za odpowied?, pozdrawiam. musisz wywali? poligon który powiedzmy jest tym wej?ciem/wyj?ciem jaskini by pozosta?a dziura i dopiero wtedy ??czy? vertexyOlgierd 20:25 12.12.2009 Wielkie dzi?ki za szybk? pomoc.Gzl 20:19 16.12.2009 Kiedy uka?e si? cz.3 ?Robertboanerges 11:47 04.01.2010 Zdunek a jaki mo?na utworzy? maksymalnie du?y ?wiat w maxie za jednym razem tak aby spacer bez problemów go wczyta?.Co? gdzie? by?o wspomniane o okre?lonej ilo?ci polygonów.Zdunek 21:43 04.01.2010 CytujÄ™:Zdunek a jaki mo?na utworzy? maksymalnie du?y ?wiat w maxie za jednym razem tak aby spacer bez problemów go wczyta?.Co? gdzie? by?o wspomniane o okre?lonej ilo?ci polygonów. jak masz GMDK to sobie zaimportuj surface.3ds i zobacz sobie ile to ma poligonów, mo?na kilka cz??ci dodawa?, sam surface.3ds ma tam dwa obiekty albo trzy, bo tak Ci nie powiem z pami?ci ile poly mo?e mie?cham 14:46 17.01.2010 Zdunek, przed rozpocz?ciem przygody mam takie ma?e pytanie> Robi?e? to w 3ds 8, ta wersja ró?ni si? czym? od 3ds'a 9 czy nie, bo z tego co si? orientuj? to nie za bardzo, ale potrzebuj? opinii fachowca.
Edit:Dzi?ki Zdunek.! Z ch?ci? zajm? si? 9.Zdunek 19:12 17.01.2010 CytujÄ™:Zdunek, przed rozpocz?ciem przygody mam takie ma?e pytanie> Robi?e? to w 3ds 8, ta wersja ró?ni si? czym? od 3ds'a 9 czy nie, bo z tego co si? orientuj? to nie za bardzo, ale potrzebuj? opinii fachowca. 99% opcji jest taka sama, jak dobrze pami?tam to s? ró?nice g?ównie przy zabawach z animacjami, wi?c ?mia?o mo?esz robi? to w max 9 kacpa2 20:15 14.02.2010 Mam pytanie chodzi o to ?e mam 3ds 2010 i tym narz?dziem którym przeci?gam teren i tak dalej to jak ju? wstawi?em jaskini? i chcia?em poprawi? jej wn?trze to ten wektorek mi znik?? i zamiast nie go mam pionow? Y i poziom? X a nacisno?em ju? na górnym menu kliknij i przenie? i dalej to samo nawet jak wezm? obracaj to samo jest? Prosz? o pomoc nie mog? nawet ?wiata edytowa? dalej i nawet jak wy??cz? i w??cz? to dalej ten sam problem.jono 18:01 15.02.2010 Zdunek móg?by? t? grot? i world zapisa? w formacie np 3ds? ?ebym se wingsem albo blenderem otworzy?? Bo 3dsa nie mamStrona 1 2 Jeżeli chcesz dodać komentarz zapraszamy na Forum.